CONTUL MEU

FAQ

CardBlue Prepiad este cel mai sigur mod de a transfera bani ieftin, simplu si rapid, familiei sau prietenilor dumneavoastra de oriunde va aflati. Fiind un card preplatit emis sub sigla MasterCard, il puteti utiliza oriunde in lume, puteti face plati, puteti retrage bani de la peste 2 milioane de ATM-uri din intreaga lume, in orice moneda aveti nevoie, puteti depune sau transfera bani catre cei dragi instant.

 Avantajele in utilizarea cardului preplatit CardBlue constau in:

  • CardBlue Prepaid nu va percepe nici un comision de administrare lunara sau anuala
  • Puteti depune, retrage si transfera bani oricand doriti, din orice parte a lumii ieftin, simplu si rapid
  • Beneficiati de internet banking gratuit, astfel puteti accesa instant contul dumneavoastra de oriunde aveti acces la internet, puteti face plati online si transfera bani catre un alt posesor de CardBlue Prepaid instant
  • Beneficiati de reduceri sub forma de cashback in peste 300 de magazine online
  • Beneficiati de siguranta deplina in procesarea tranzactiilor dumneavoastra
  • Puteti incarca CardBlue Prepaid prin transfer bancar dintr-un cont din Romania , prin transfer bancar dintr-un cont din strainatate (in acest caz este necesar ca moneda selectata pentru transfer sa fie RON) si in locatii

Nu. CardBlue Prepaid este un card preplatit pentru care nu este necesar sa va deschideti un cont bancar si nici nu necesita o verificare a istoricului Dumneavoastra de creditare. 

Cardul dumneavoastra este valabil 3 ani de la data emiterii acestuia.

Data de expirare a CardBlue Prepaid o gasiti imprimata de partea din fata a cardului dumneavoastra. Cu 30 de zile inainte de expirarea cardului dumneavoastra veti fi contactat de catre operatorii nostri. 

Da. Atunci cand va cumparati un Card Blue Prepaid, il puteti alimenta cu pana la 4000 RON/ zi si maxim 44.000 RON/ an.
Puteti creste aceasta limita, prin acte suplimentare ce dovedesc sursa fondurilor dumneavoastra. Pentru mai multe informatii despre cum sa cresteti aceasta limita, va rugam sa ne trimiteti un email la adresa suport@cardblue.ro.

Da, puteți utiliza CardBlue Prepaid pentru a retrage numerar de la bancomatele din intreaga lume, acolo unde gasiti afisata sigla MasterCard.

Da, puteti transfera bani din orice tara pe CardBlue Prepaid, dar este obligatoriu ca in momentul in care realizati transferul, moneda selectata pentru acesta sa fie RON.

Exemplu: daca aveti un cont in EURO, trebuie sa va asigurati ca banca din care faceti transferul catre CardBlue executa si schimbul valutar, astfel incat moneda de destinatie sa fie RON (leul romanesc).

Puteti comanda CardBlue Prepaid MasterCard Online, pe www.cardblue.ro; daca doriti sa comandati acum un CardBlue Prepaid MasterCard, click AICI.
Perioada de livrare este de aproximativ 15 zile.

Exista o taxa initiala de 72 RON, aceasta se plateste o singura data la achizitionarea cardului. Pentru a afla toate taxele si comisioanele pe care le implica acest card dati click AICI.

Da. Trebuie sa primiti o chitanta atunci cand reincarcati cardul dumneavoastra.
Cand achizitionati cardul asigurati-va ca pastrati dovada platii cardului dvs. CardBlue Prepaid.

 Nu ai nevoie de un cont bancar pentru a obtine CardBlue Prepaid sau pentru a aplica pentru un upgrade.

Da, poti obtine un CardBlue Prepaid MasterCard deoarece pentru emiterea lui nu este necesara verificarea in Biroul de Credite.

Odata ce comanda dumneavoastra a fost procesata cu succes, veti primi cardul in termen de 15 zile lucratoare. In cazul in care intampinati vreo problema, va rugam sa ne trimiteti un email la adresa suport@cardblue.ro.

Cardul dumneavoastra se activeaza in mod automat, dupa prima alimentare a acestuia.
Pentru a va activa serviciul de internet banking CardBlue, va rugam sa intrati pe site-ul nostru www.cardblue.ro si accesati butonul Contul meu --> Login CardBlue Prepaid.

Puteti utiliza cardul in toate locatiile care afiseaza sigla MasterCard, on-line, pentru a face cumparaturi sau pentru a achita facturile de utilitati, la orice ATM din tara si din strainatate. Suplimentar pentru a beneficia de reduceri accesati lista partenerilor nostri AICI.

Da, cardul dumneavoastra este protejat de un cod PIN, care v-a fost trimis prin curier in urma achizitiei cardului on-line.

Da, CardBlue Prepaid poate fi folosit pentru a achita cumparaturile on-line. Unele site-uri va pot solicita informatii suplimentare pentru a finaliza o achizitie online.

La finalizarea tranzactiei on-line, selectati MasterCard ca optiune de plata.
Vi se pot cere informatii suplimentare cum ar fi:

  • Numele si adresa dumneavoastra. Va rugam introduceti numele dvs. asa cum este scris pe card si adresa cu care v-ati înregistrat la noi pe site.
  • Numarul cardului (numarul de 16 cifre de pe partea din fata a cardului).
  • Data de expirare (se regaseste pe partea din fata a cardului: "Valid Thru").
  • Ultimele 3 cifre de pe banda de semnatura situate pe spatele cardului, fie numit CVV, CV2 sau Cod de securitate.

Daca credeti ca a fost efectuata o tranzactie frauduloasa/ neautorizata cu cardul dumneavoastra, puteti solicita o rambursare a sumei respective telefonand Serviciul Clienti la numarul +4031.1000.033/ +40736.702.002 sau trimiteti un e-mail la suport@cardblue.ro cu dovada soldului/ chitantei daca se poate.

 Verificati daca ar putea fi unul dintre aceste motive:

  • CardBlue Prepaid nu poate fi utilizat la imprintere  si este posibil sa nu fie acceptat la unele terminale in timpul unei calatorii in avion si in tren (datorita unor probleme tehnice, de comunicatii ale terminalului).
  • Locatia in care doriti sa va folositi cardul nu accepta carduri de plata MasterCard.
  • Nu aveti suficienti bani pe card. Puteti verifica soldul contului in orice moment, on-line, la orice ATM Euronet, sau prin apel la Serviciul Clienți la numarul de telefon +4031.1000.033/ +40736.702.002
  • Pentru orice alte situatii va rugam sa apelati serviciul de relatii cu clientii la numarul +4031.1000.033 sau pe email la adresa suport@cardblue.ro

Comerciantul unde ati facut cumparaturile va returna banii aferenti achizitionarii produsului respectiv, tinand cont de politica acestuia de retur si legislatia in vigoare.

Puteti avea un singur CardBlue inregistrat pe numele dumneavoastra. Daca depasiti limitele de bani admise puteti face upgrade sau puteti solicita informatii suplimentare la adresa de email suport@cardblue.ro

Va rugam sa ne trimiteti un email la suport@cardblue.ro si veti primi un raspuns in termen de 5 zile lucratoare pentru a va informa cu privire la rezultatul cererii dumneavoastra.

In acest caz, va recomandam sa ne trimiteti documentele solicitate in mail-ul pe care il veti primi de la noi ca raspuns la refuzul unui upgrade. Va rugam sa retineti ca informatiile pe care le furnizati atunci cand aplicati vor completa detaliile inregistrate anterior.

 Nu. Nu verificam conturi bancare sau alte credite atunci cand solicitati un CardBlue sau cand doriti sa faceti upgrade.

Upgrade-ul nu implica niciun cost si niciun sold minim obligatoriu.

Cu 30 de zile inainte de expirarea cardului veti primi o notificare pe mail prin care vi se va aduce la cunostiinta data limita pana la care veti mai putea folosi cardul dumneavoastra CardBlue Prepaid. De asemenea, veti fi intrebat daca doriti sa vi se emita un nou card sau nu.

 Da, puteti schimba codul PIN la orice bancomat.

Comisioanele si limitele maxime de retragere pe zi de la ATM-uri le puteti accesa AICI.

 Verificati AICI lista punctelor de incarcare CardBlue.

 Click AICI pentru a fi directionat catre pagina de taxe si comisioane.

In cazul in care va alimentati cardul prin depunere de bani cash la unul dintre partenerii nostri (vezi lista aici), banii vor fi disponibili pe cardul Dumneavoastra in maxim 10 minute.

Daca va realimentati cardul prin transfer bancar (ordin de plata) dintr-un cont bancar deschis la o banca din Romania, veti avea banii disponibili pe cardul Dumneavoastra in maxim 24 ore (exceptand zilele de sambata si duminica).

Daca va alimentati cardul printr-un transfer de pe alt card bancar sau alt CardBlue Prepaid, veti avea banii disponibili instant pe cardul Dumneavoastra.

Daca va alimentati cardul prin transfer bancar dintr-o alta tara, veti avea banii disponibili pe card in maxim 48 de ore (exceptand zilele de sambata si duminica). Pentru transferul bancar din strainatate va rugam sa tineti cont de faptul ca moneda selectata pentru transfer trebuie sa fie RON (banca dumneavoastra trebuie sa faca conversia din moneda in care aveti deschis contul in RON).

Va puteti incarca cardul prin depunere de bani cash intr-una dintre locatiile partenere (zebra pay), prin transfer dintr-un cont bancar, dintr-un alt card bancar sau alt card CardBlue Prepaid direct pe site-ul www.cardblue.ro. Click aici pentru a accesa toate detaliile despre reincarcare.

Verificati aici sumele maxime admise in functie de cardul pe care il aveti.

Da. Este o taxa in valoare de 72 RON care reprezinta contravaloarea cardului. Se plateste o singura data la achizitionarea cardului.

Puteti verifica soldul contului online accesand contul dumneavoastra si logarea in CardBlue Prepaid, la ATM-urile Euronet sau sunand la +4031.1000.033/ 0736.702.002 - 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. Nu exista un comision pentru acest serviciu, dar apelurile vor fi taxate la tariful national de asteptare. Pentru a verifica soldul dumneavoastra, va trebui sa-i comunicati operatorului cele 16 cifre de pe card.

Puteti vedea istoricul tranzactiilor on-line in contul dumneavoastra, click aici pentru login. Nu se percepe niciun comision pentru acest serviciu.

Daca va pierdeti cardul sau va este furat sunati la Serviciul Clienti, la numarul de telefon +4031.1000.033/ +40736.702.002 pentru a fi blocat. Vi se va cere CNP-ul precum si alte date de identificare si raspunsul la intrebarea de securitate.

In situatia in care intampinati dificultati tehnice, va rugam sa ne contactati pe adresa de mail suport@cardblue.ro sau sunati la +4031.1000.033.

Puteti schimba informatiile de cont on-line in sectiunea Contul meu sau contactati Serviciul Clienti la numarul +4031.1000.033

De luni – vineri de la 9.00 – 18.00.
Departamentul carduri pierdute sau furate este deschis 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână si poate fi apelat la nr. de telefon +4031.1000.033/ +40736.702.002.

Daca nu sunteti multumit cu privire la orice aspect al produsului sau serviciului nostru, sunati la Serviciul Clienti, 031.1000.033 de luni – vineri de la 9.00 – 18.00 sau trimiteti un mail la suport@cardblue.ro. Vom investiga si vom solutiona reclamatia dumneavoastra cat mai repede posibil.

Acest website foloseste cookie-uri pentru a oferi vizitatorilor o experienta mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor fiecaruia. Click aici pentru mai multe detalii.X